ویهان عزیزمویهان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پسرم ویهان

عشقم تولدت مبارک

1393/3/31 11:06
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ویهانم امروز تولد دو سالگیته، چه زود گذشت دو سال پیش 31 خرداد 91 به دنیا امدی

و خاطره اولین دیدنت هنوز برام هیجان انگیزه... و روزهایی که گذشت و همش خاطره شد

 عزیزم ازین به بعد خاطراتتو می نویسم تا یادمون بمونه و بزرگ که شدی باهم بخونیم

عزیز دلم

7 ماهگی دندون دراوردی

8 ماهگی ایستادی

10 ماهگی راه افتادی

اولین کلمه ای که گفتی گل بود وقتی توپتو شوت می کردی میگفتی گل

تقریبا 30 تا کلمه میتونی بخونی

تا 5 می شماری

عاشق فوتبال هستی

پارک رفتنو خیلی دوست داری و همیشه باید بری رو ترامبولین بپری  

به مامان من مادر جون میگی اما وقتی می خوای اذیتش کنی بهش میگی ننه

وقتی شیطونی میکنی و من عصبانی میشم برای اینکه حواسمو پرت کنی سریع میای میگی دوسِت دارم، عاشقتم... و منم گوشام دراز میشه

پسرم امیدوارم روزهای خوبی تو تقدیرت باشه

برات بهترین هارو از خدا می خوام

نفسم تولدت مبارک ، خیلی دوسِت دارم عشقم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ابجی سجا
31 خرداد 93 16:48
تولدت مبارك
مامانی
پاسخ
ممنون از حضورت
مامانِ بهار
31 خرداد 93 19:50
تولدت مبارک عزیزم .. انشالله دامادیت
مامانی
پاسخ
ممنون از حضورت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم ویهان می باشد